Phuket -
Kierowcy taksówek w Phuket są proszeni przez najlepszych urzędników Phuket o świadczenie wysokiej jakości usług dla klientów i turystów.
Nasza poprzednia historia:
Teraz dla naszej aktualizacji:
Wczoraj (9 września) odbyło się ważne spotkanieth) i był prowadzony przez wicegubernatora Phuket Arnuparpa Rodkwana Yodrabama. Dołączyli do niego liczni taksówkarze oraz nadzorcy różnych postojów i organizacji taksówek.
Pan Arnuparp powiedział The Phuket Express: „Otrzymaliśmy wiele skarg dotyczących usług taksówkowych i widzieliśmy wiele problemów w mediach społecznościowych. Wpłynęły one na wizerunek Phuket jako jednego z najbardziej znanych miast turystycznych na świecie”.
„Chcemy mieć pewność, że taksówkarze w Phuket rozumieją przepisy i zasady świadczenia wysokiej jakości usług, w tym taksówkarzy, którzy świadczą usługi za pośrednictwem aplikacji internetowych i mobilnych”. Arnuparp zakończył.
TPN zauważa, że problemy z taksówkarzami, od profesjonalizmu po żłobienie cen, nawiedzają Phuket na długo przed Covid-19, a wiele różnych grup próbuje naprawić problem bez powodzenia.
-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=
Nie zapomnij zapisać się do naszego newslettera i otrzymuj wszystkie nasze wiadomości dostarczane do Ciebie w jednym e-mailu bez spamu. Kliknij tutaj! LUB wpisz poniżej swój e-mail!
Pomóż wesprzeć Phuket Express w 2022 roku!