Lotnisko Phuket wyjaśnia sprawę po tym, jak 300 pasażerów zostało pozostawionych na noc po tym, jak lot nie mógł wystartować z powodu przepełnienia

Phuket -

Międzynarodowy port lotniczy Phuket wyjaśnił sytuację po tym, jak ponad 300 pasażerów zostało pozostawionych na noc, ponieważ samolot nie mógł wystartować z powodu braku wystarczającej liczby miejsc.

Sprawa stała się popularna w mediach społecznościowych dziś rano (2 grudnia).nd). Media społecznościowe podzieliły się historią o ponad 300 pasażerach, którzy zostali pozostawieni na lotnisku po północy (grudzień 2), ponieważ jeden z pasażerów nie miał miejsca, ponieważ siedzenia były pełne.

Dział public relations międzynarodowego lotniska w Phuket poinformował dziś Phuket Express, że lot nr VZ309 należał do linii Vietjet Airlines i leciał z międzynarodowego lotniska Phuket na lotnisko Suvarnabhumi.

Samolot właśnie zaczął ruszać z parkingu, zanim kapitan zgłosił zawrócenie na parking pięć minut po północy. Kapitan poinformował, że liczba pasażerów przekroczyła limit, a jeden klient nie miał miejsca, co zmusiło cały samolot do zawrócenia. Lot został dodatkowo opóźniony przed zamknięciem pasa startowego, a linia lotnicza zdecydowała się zabrać niektórych pasażerów do hoteli. Samolot wystartował dzisiaj, 2 grudnia, o 10:34

Nie było jasne, czy pasażerowie otrzymali odszkodowanie za nocne opóźnienie. Nie było również jasne, dlaczego linia lotnicza nie zaoferowała pasażerom żadnego indywidualnego kredytu ani zniżki na późniejszy lot, unikając problemu dotykającego wszystkich.

Powodem, dla którego jeden z pasażerów nie miał miejsca, jest fakt, że inny lot, VZ2304 tej samej linii lotniczej, lecący z lotniska Suvarnabhumi do Phuket, nie mógł wystartować w Bangkoku z powodu niezidentyfikowanego problemu, który oznaczał, że samolot nie przyleciał na lotnisku w Phuket.

To spowodowało, że trzeci lot, VZ2305 tej samej linii lotniczej, jadący z międzynarodowego lotniska Phuket na lotnisko Suvarnabhumi, również został odwołany, ponieważ miał on korzystać z tego samego samolotu co VZ304.

Jeden z pasażerów, który miał bilet na lot VZ2305, został przeniesiony przez linię lotniczą na lot VZ309. Jednak błąd ludzki spowodował, że personel nie zauważył, że VZ309 był już pełny i zanim problem został zauważony, samolot już zaczął opuszczać parking.

Zarówno lotnisko, jak i linia lotnicza przeprosiły za incydent klientów pozostawionych na noc.

-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=

Nie zapomnij zapisać się do naszego newslettera i otrzymuj wszystkie nasze wiadomości dostarczane do Ciebie w jednym e-mailu bez spamu. Kliknij tutaj! LUB wpisz poniżej swój e-mail!

Pomóż wesprzeć Phuket Express w 2022 roku!

Goong Nang jest tłumaczem wiadomości, który przez wiele lat pracował zawodowo dla wielu organizacji informacyjnych w Tajlandii, a od ponad trzech lat współpracuje z The Pattaya News. Specjalizuje się przede wszystkim w wiadomościach lokalnych z Phuket, Pattaya, a także w wiadomościach krajowych, z naciskiem na tłumaczenia z języka tajskiego na angielski oraz pracę jako pośrednik między reporterami a anglojęzycznymi pisarzami. Pochodzi z Nakhon Si Thammarat, ale mieszka w Phuket i Krabi, z wyjątkiem dojazdów do pracy między tymi trzema krajami.