Drużyna Hollywood zdobywa trzy torfy w IRC Zero podczas 34. regat Phuket King's Cup

KOMUNIKAT PRASOWY:

Phuket -

  Broniący tytułu i weteran australijski żeglarz Ray Roberts Team Hollywood ledwo pokonał rywala z Tajlandii TP52 Kevina i Toma Whitcrafta THA 72, aby wygrać najwyższą klasę IRC Zero w emocjonujących zawodach, które uświetniły 34. regaty Phuket King's Cup.

Wszyscy zwycięzcy klas łodzi kilowych i wielokadłubowych oraz międzynarodowych pontonów odebrali swoje wyróżnienia podczas królewskiej ceremonii wręczenia nagród, która odbyła się w Beyond Resort Kata na Phuket.
-=-=-=-=-=-
Klasa IRC Zero poszła prosto do przodu: THA 72 wygrał pierwszy wyścig ostatniego dnia, wyprzedzając Team Hollywood o jeden punkt w ostatnim wyścigu regat. A gdyby THA 72 wygrał ostatni wyścig, wygrałby regaty, ponieważ według odliczania wygrał przedostatni wyścig imprezy.
-=-=-=-==-=-
Dwa jachty walczyły ze sobą przez cały czas trwania wyścigu, a kiedy minęły górny znak na ostatnim etapie wyścigu finałowego, dzieliła ich odległość mniejsza niż długość łodzi. Sparing przez całą trasę, Team Hollywood, zanotował sześć zwycięstw z dziesięciu wyścigów w tej klasie i był w stanie odnieść zwycięstwo, przekraczając czas mety o sześć sekund na skorygowanym czasie THA 72. Światowej sławy żeglarz Adam Minoprio, który był taktykiem w Team Hollywood, powiedział: „Dzisiaj to były prawdziwe wyścigi, szczypanie i podwijanie do końca”.
-=-=-=-=-=-=
Zarejestrowana w Singapurze łódź WindSikher, należąca do Sarab Singh i Nicka Burnsa, zajęła trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej w tej klasie, ale udało jej się przetrwać wszystkie wyścigi i wygrać ostatni konkurs z serii. To był ten sam finisz jeden-dwa-trzy, jaki ta klasa widziała podczas ostatnich regat, które odbywały się w 2019 roku. I te trzy łodzie wygrały regaty w ciągu ostatnich pięciu razy (Team Hollywood 2022, 2019 i 2018; THA 72 2017 i Windsihker 2016).
-=-=-=-=-=-=
Zajmując dzisiaj drugie i trzecie miejsce, japońska ekipa Kazukiego Kihary na Char Chan była w stanie utrzymać się i wygrać klasę IRC 1 oraz uniknąć spóźnionej szarży Let's Get It On Garry'ego Holta, która wygrała oba dzisiejsze wyścigi i zajęła drugie miejsce ogólnie. Ramrod Craiga Douglasa zajął trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej na podstawie dobrego dnia. Hanuman XXXIX Mortena Jakobsena zajął czwarte miejsce, mimo że Morten był dziś w kiepskiej pogodzie i łódź nie płynęła.
-=-=-=-=-=-=-=
Judy Mattiego Seppa zajęła piąte miejsce w klasie – przy okazji, uważaj na Mattiego startującego w World Match Racing Tour. Craig Nichols W porządku nie wystartował trzeci dzień wyścigu z rzędu i zakończył jako ostatni w klasie.
-=-=-=-=-=-=-=
Thais odnieśli zwycięstwo w klasie Premier Cruising, ponieważ X-Yacht 55 Pine Pacific należący do Ithinai Yingsiri ponownie zwyciężył ostatniego dnia, pokonując eleganckiego Warwicka 75 Shatoosha Petera Cremersa oraz Firstlight Simona i Chaa Piffa, który zajął trzecie miejsce, chociaż nie popłynął na ostatni dzień.
-=-=-==-=–=-=-
Klasa Charter Cruising nie startowała dzisiaj, ale Fei Jian Jakoda Handte triumfował w tej klasie, wygrywając dywizję w Pucharze Króla po raz pierwszy od trzydziestu lat rywalizacji. Kinnon Torbena Kristensena musiał wycofać się z regat po drugim wyścigu trzeciego dnia, kiedy zderzył się z 2Fast4you, ale nadal zajmował drugie miejsce w klasie nad Inlovą Masami Yamashity ze względu na pierwsze miejsce na początku regat.
-=-=-=-=-=-=-
Klasa Multihull OMR nie rywalizowała ostatniego dnia, ale 2Fast4you Hermanna Schwarza wygrał wszystkie wyścigi w tej klasie nad ZOE Hang Chena, z wyjątkiem wyścigu, w którym musiał się wycofać z powodu zderzenia z Kinnonem.
-=-=-=-=-=-=-
W Międzynarodowych klasach pontonów (Optimist Boys, Optimist Girls, Open ILCA4, ILCA6, ILCA 7, 420, 470 i Open Skiff) rywalizowały ze sobą 182 pontony z Tajlandii, Wielkiej Brytanii, Singapuru, Indii, Japonii, Malezji i Chin przy plaży Kata.
-=-=-==-=-=-=
Thais bardzo dobrze spisał się w zawodach pontonowych, ponieważ Chanatip Tongglum wygrał klasę Optimist Boys, a Prin Subying wygrał klasę Optimist Girls. W klasie 29er prowadzą Chaichanawut Deenak i Suthon Yampinit z Tajlandii.
-=-=-=-=-=-=-
Rodaczki Narisara Satta i Nichapa Waiwai wygrały klasę Skiff Boat. W Open ILCA 7 wygrał Prakasit Hongpradab z Tajlandii, a w klasie 420 zwyciężyli jego koledzy z Thais Paliga Poonpat i Chakkaphat Wiriyakitti. Klasa 470 została schwytana przez Navee Thamsoontorn i Panidę Suksomporn, również z Tajlandii.
-=-=-=-=-=-=
Open ILCA4 wygrał Kenan Tan z Singapuru, a rodacy Khoo Zachary przejęli dywizję Open ILCA6. a mistrzostwa Open Skiff wygrał Anandi Chandavarkar z Indii.
-=-=-=-=-=-=-
Kevin Whitcraft, przewodniczący komitetu organizacyjnego regat Pucharu Króla w Phuket, powiedział podczas królewskiej ceremonii wręczenia nagród: „Od floty łodzi kilowych po największą flotę pontonów w historii Pucharu Króla, był to wielki hołd dla Jego Królewskiej Mości Króla Ramy X, naszego kraju gospodarza i wszystkich, którzy rozkoszują się swobodą mórz – szczególnie na wodach Tajlandii.
-=-=-=-=-=-=
Minęły trzy długie lata bez regat o Puchar Króla w Phuket i cieszymy się, że zakończyliśmy to wydarzenie jako początek nowej przyszłości regat, pokazując, że Phuket i Tajlandia wracają do biznesu jako cel podróży”.
-=-=-=-=-=-=-
Kevin Whitcraft, przewodniczący komitetu organizacyjnego regat Pucharu Króla w Phuket, powiedział podczas królewskiej ceremonii wręczenia nagród: „Od floty łodzi kilowych po największą flotę pontonów w historii Pucharu Króla, był to wielki hołd dla Jego Królewskiej Mości Króla Ramy X, naszego kraju gospodarza i wszystkich, którzy rozkoszują się swobodą mórz – szczególnie na wodach Tajlandii.
-=-=-=-==-=-=-
Minęły trzy długie lata bez regat o Puchar Króla w Phuket i cieszymy się, że zakończyliśmy to wydarzenie jako początek nowej przyszłości regat, pokazując, że Phuket i Tajlandia wracają do biznesu jako miejsce podróży i żeglarstwa.
-=-=-=-=-=-=–=-
„W imieniu Komitetu Organizacyjnego gratuluję zwycięzcom i mówię wszystkim, wygranym lub przegranym, aby ponownie przybyli i dołączyli do nas na 35. regatach, które odbędą się w dniach 2-9 grudnia 2023 r. Dla wszystkich powracających żeglarzy i nowicjuszy , nie możemy się doczekać, aby powitać Cię z powrotem i gościć w przyszłości.”

-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=

Nie zapomnij zapisać się do naszego newslettera i otrzymuj wszystkie nasze wiadomości dostarczane do Ciebie w jednym e-mailu bez spamu. Kliknij tutaj! LUB wpisz poniżej swój e-mail!

Pomóż wesprzeć Phuket Express w 2022 roku!

Zapisz się!
Goongnang Suksawat
Goong Nang jest tłumaczem wiadomości, który przez wiele lat pracował zawodowo dla wielu organizacji informacyjnych w Tajlandii, a z The Pattaya News od ponad czterech lat. Specjalizuje się przede wszystkim w wiadomościach lokalnych z Phuket, Pattaya, a także w wiadomościach krajowych, ze szczególnym uwzględnieniem tłumaczeń z języka tajskiego na angielski i pracy jako pośrednik między reporterami a pisarzami anglojęzycznymi. Pochodzi z Nakhon Si Thammarat, ale mieszka w Phuket i Krabi, z wyjątkiem dojazdów do pracy między nimi.