TAT organizuje „Amazing Thailand Mega FAM Trip to Phang-nga 2023”

KOMUNIKAT PRASOWY:

Wydarzenie podkreśla znaczącą ofertę turystyczną w Phang-nga oraz gotowość lokalnego przemysłu turystycznego na przyjęcie gości z Azji i Południowego Pacyfiku.

Bangkok, 20 marca 2023 r. – Urząd Turystyki Tajlandii (TAT) organizuje „Amazing Thailand Mega FAM Trip to Phang-nga 2023” w dniach 18-21 marca z udziałem 144 przedstawicieli biur podróży z 12 krajów Azji i Południowego Pacyfiku.

Czterodniowa wycieczka obejmuje przyjęcie powitalne, dwudniową wycieczkę eksperymentalną oraz spotkanie biznesowe B2B.

Na przyjęciu powitalnym 18 marca w Khao Lak, Phang-nga, byli obecni JE Pan Phiphat Ratchakitprakarn, Minister Turystyki i Sportu; pan Ekarat Leesen, gubernator prowincji Phang-nga; I Pan Tanes Petsuwan, Zastępca Dyrektora TAT ds. Marketingu Międzynarodowego – Azja i Południowy Pacyfik, a także urzędnicy i osobistości z sektora publicznego i prywatnego.

— powiedział pan Tanes „Wycieczka „Amazing Thailand Mega FAM Trip to Phang-nga 2023” przedstawia znaczące doświadczenia z podróży w Phang-nga zgodnie z kampanią „Visit Thailand Year 2023: Amazing New Chapters”. Stanowi to również część planu TAT, aby pomóc w ustanowieniu Phang-nga jako nowego miejsca docelowego na rynku Azji i Południowego Pacyfiku, a tym samym pomóc w zwiększeniu przepływu turystów i dochodów z turystyki dla lokalnej gospodarki.

Eksperymentalna wycieczka w dniach 19-20 marca prezentuje najważniejsze zabytki i atrakcje turystyczne w Phang-nga i jej okolicach. Należą do nich Park Narodowy Mu Ko Similan, Park Narodowy Ao Phang Nga, Ko Panyi – słynąca z wioski rybackiej, Tham Phung Chang – jaskinia znana ze stalagmitów i stalaktytów oraz rafting na rzece Song Phraek.

Wycieczka zakończy się 21 marca negocjacjami biznesowymi B2B, podczas których uczestnicy wycieczki będą mogli spotkać się i omówić interesy z ponad 50 operatorami turystycznymi z Phang-nga.

Pan Tanes dodał: „Rozpoczęto „Niesamowitą podróż Mega Tajlandia FAM do Phang-nga 2023”, zgodnie ze strategią TAT „Wielkie wznowienie odcinka II”, aby przyspieszyć ożywienie turystyki w Tajlandii”.

W ramach strategii TAT przyjmuje pięć podejść do rynków krótkodystansowych, w tym China is back, 7 Digits Target, Color Your Life by Amazing Thailand, Odpowiedzialna turystyka i Second Tier, Second to None.

Poprzez różne działania marketingowe skierowane specjalnie na rynki krótkodystansowe, TAT spodziewa się, że rezerwacje i podróże będą realizowane od kwietnia 2023 r. Oczekuje się, że spowoduje to, że przychody z rynków krótkodystansowych będą stanowić do 62%, a liczba turystów do 72% ogólnego docelowego wyniku w turystyce na 2023 r.

-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=

Nie zapomnij zapisać się do naszego newslettera i otrzymuj wszystkie nasze wiadomości dostarczane do Ciebie w jednym e-mailu bez spamu. Kliknij tutaj! LUB wpisz poniżej swój e-mail!

Pomóż wesprzeć Phuket Express w 2023 roku!

Potrzebujesz ubezpieczenia medycznego lub podróżnego na wyjazd do Tajlandii? Możemy pomóc!

Zapisz się!
Goongnang Suksawat
Goong Nang jest tłumaczem wiadomości, który przez wiele lat pracował zawodowo dla wielu organizacji informacyjnych w Tajlandii, a z The Pattaya News od ponad czterech lat. Specjalizuje się przede wszystkim w wiadomościach lokalnych z Phuket, Pattaya, a także w wiadomościach krajowych, ze szczególnym uwzględnieniem tłumaczeń z języka tajskiego na angielski i pracy jako pośrednik między reporterami a pisarzami anglojęzycznymi. Pochodzi z Nakhon Si Thammarat, ale mieszka w Phuket i Krabi, z wyjątkiem dojazdów do pracy między nimi.