Krabi –
Gubernator Krabi nakazał znalezienie rozwiązania problemu po tym, jak taksówkarze w Krabi walczyli o klientów na lotnisku w Krabi.
Gubernator Krabi, pan Passakorn Boonyaluck, powiedział Phuket Express. „Zostaliśmy poinformowani o konkretnym brutalnym incydencie, który miał miejsce w miniony weekend. Taksówkarze zostali przyłapani na wirusowym wideo, kłócącym się i walczącym o to, kto jest „właścicielem” klientów oraz o rzekome „terytorium” na międzynarodowym lotnisku w Krabi. Musimy zapobiegać tego rodzaju incydentom, ponieważ zaszkodziły one turystyce”.
„Urząd Transportu Lądowego Krabi i policja Nuea Klong prowadzą dochodzenie w sprawie incydentu i próbują znaleźć lepsze rozwiązania na przyszłość. Jest to szczyt sezonu turystycznego ze względu na Festiwal Songkran, podczas którego lotnisko odwiedza wielu tajlandzkich i zagranicznych turystów. Nie chcemy, aby ten incydent się powtórzył”. Wojewoda zakończył.
Spory taksówkowe najwyraźniej nasiliły się wraz ze wzrostem turystyki w Tajlandii w ostatnim czasie, zwłaszcza spory między tradycyjnymi taksówkarzami a firmami internetowymi.
We wrześniu ubiegłego roku taksówkarze walczący o klientów i między sobą przedstawiali krajowe wiadomości na lotnisku w Phuket, jak widać tutaj.
W październiku 2023 r. tuż po powyższym incydencie poważna sprzeczka między taksówkarzami korzystającymi z aplikacji mobilnych (jak Bolt) a tradycyjnymi taksówkarzami zaparkowanymi na rogach i poboczach dróg również pojawiła się w wiadomościach regionalnych w Phuket, a później w wiadomościach krajowych.
-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=
Nie zapomnij zapisać się do naszego newslettera i otrzymuj wszystkie nasze wiadomości dostarczane do Ciebie w jednym e-mailu bez spamu. Kliknij tutaj! LUB wpisz poniżej swój e-mail!