Krajowy —
Urząd ds. Turystyki Tajlandii (TAT) zaprosił znanych międzynarodowych influencerów do udziału w imprezie stymulującej turystykę, która miała miejsce w miniony długi świąteczny weekend z okazji Dnia Matki.
TAT niedawno zaprosił influencerów i przedstawicieli mediów internetowych z regionu Azji i Pacyfiku na wydarzenie o nazwie „Write Your Own Amazing New Chapter” w Tajlandii. Wydarzenie odbyło się w dniach 9-13 sierpnia 2023 r. i miało na celu zainspirowanie influencerów do podzielenia się swoimi doświadczeniami z podróży z globalną publicznością.
Wydarzenie rozpoczęło się w Columbia Pictures Aquaverse w Chonburi, gdzie uczestników powitali zastępca gubernatora TAT ds. komunikacji marketingowej Chatthan Kunchorn Na Ayudhya i burmistrz Pattaya Poramase Ngampiches. Wygłosili przemówienia na temat znaczenia zrównoważonej turystyki i roli influencerów w jej promowaniu.
W ciągu czterech dni uczestnicy będą podróżować do trzech różnych miejsc w Tajlandii: Chiang Mai, Pattaya-Rayong i Phuket. Będą mieli różnorodne zajęcia, od zwiedzania starożytnych świątyń i pałaców po odkrywanie cudów natury w tych słynnych na całym świecie miejscach turystycznych.
Wśród 50 uczestników są influencerzy i blogerzy podróżniczy z różnych zakątków świata, w tym z Australii, Indii, Japonii, Malezji, Filipin, Singapuru, Korei Południowej, Chin, Tajwanu i Wietnamu.
TAT przewiduje, że wpływowe osoby będą dzielić się swoimi wspaniałymi doświadczeniami z ponad 26 milionami ludzi na całym świecie za pośrednictwem różnych kanałów mediów społecznościowych.
Ten artykuł pierwotnie ukazał się na naszej siostrzanej stronie The Pattaya News.