Rząd Tajlandii rozwiąże problem oszustw związanych z call center

Ministerstwo Gospodarki i Społeczeństwa Cyfrowego wzmaga wysiłki przeciwko oszustwom związanym z call center w obliczu rosnącej liczby raportów o tego typu działaniach.

Minister gospodarki cyfrowej i społeczeństwa cyfrowego Prasert Jantararuangtong ogłosił niedawno wzmożenie wysiłków rządu na rzecz zwalczania rosnącego problemu oszustw związanych z call center w Tajlandii.

Ministerstwo utworzyło już centrum zapobiegania przestępczości technologicznej, ale planuje utworzenie wyspecjalizowanej grupy zadaniowej zajmującej się przestępczością internetową.

We współpracy z bankami, instytucjami finansowymi i innymi właściwymi agencjami ministerstwo będzie również koordynować działania z władzami zagranicznymi, ponieważ wiele centrów telefonicznych zajmujących się oszustwami działa w krajach sąsiednich. Mogą również wkrótce nastąpić zmiany prawne w przepisach dotyczących oszustw.

Działania te mają zostać podjęte niezwłocznie po ogłoszeniu polityki rządu.

Artykuł ten pierwotnie ukazał się w Dziale PR Rządu Tajlandii.

Pan Adam Judd jest współwłaścicielem TPN media od grudnia 2017 roku. Pochodzi z Waszyngtonu w Ameryce. Ma doświadczenie w HR i operacjach i od dekady pisze o wiadomościach i Tajlandii. Mieszka w Pattaya od około dziewięciu lat jako pełnoetatowy mieszkaniec, jest dobrze znany lokalnie i regularnie odwiedza ten kraj od ponad dekady. Jego pełne dane kontaktowe, w tym dane kontaktowe biura, można znaleźć na naszej stronie Kontakt poniżej. Historie proszę kierować na e-mail [email chroniony] O nas: https://thephuketexpress.com/about-us/ Skontaktuj się z nami: https://thephuketexpress.com/contact-us/