KOMUNIKAT PRASOWY:
Aby promować zrównoważoną turystykę w Tajlandii poprzez www.tourismthailand.org/theonefornature i zajęcia naziemne w Pattaya, Chiang Mai i Phuket.
Bangkok, 23 października 2023 – Urząd Turystyki Tajlandii (TAT) zakończył drugą edycję projektu „The One for Nature” serią inicjatyw w zakresie odpowiedzialnej turystyki w Internecie i na miejscu, które po sukcesie podkreślają kierunek Tajlandii w kierunku wartościowych i zrównoważonych doświadczeń turystycznych pierwszej edycji kampanii w 2020 roku.
Pan Nithee Seeprae, zastępca gubernatora TAT ds. komunikacji marketingowej, powiedział: „Kampania wpisuje się w Plan Korporacyjny TAT na lata 2023-2027, którego celem jest podniesienie pozycji TAT jako strategicznego lidera w kierowaniu Tajlandii w stronę turystyki opartej na doświadczeniach i zrównoważonej. Działania w ramach kampanii „Jeden dla natury” mają na celu wzmocnienie świadomości Niesamowitej Tajlandii jako wysokiej jakości miejsca docelowego dla zrównoważonej turystyki, atrakcyjnego dla podróżników dbających o środowisko”.
Celem drugiej edycji kampanii „Jeden dla natury” jest zapewnienie świadomym ekologicznie podróżnikom z całego świata możliwości ponownego zanurzenia się w jeszcze bogatszym otoczeniu przyrody, gdy zabytki przyrody w Tajlandii odmłodzą się i przywrócą im naturalne piękno.
Kampania rozpoczęła się działaniami online i w terenie, trwającymi od sierpnia do września 2023 r. W ciągu jednego miesiąca kampania online uzyskała 10,369,360 XNUMX XNUMX wyświetleń.
Podróżnych zaproszono do wzięcia udziału w zajęciach online za pośrednictwem www.tourismthailand.org/theonefornature przesyłając własne zdjęcie ulubionego celu podróży w Tajlandii i udostępniając je w mediach społecznościowych, aby znajomi mogli głosować. Dwóm najlepszym uczestnikom, którzy uzyskali największą liczbę głosów, przyznano ekskluzywny, zrównoważony pakiet wycieczek obejmujący cztery dni i trzy noce. Każdy pakiet obejmował bilety lotnicze w obie strony dla dwóch osób, zakwaterowanie, posiłki i zajęcia. Nagrody otrzymali także zdobywcy trzeciego, czwartego i piątego miejsca.
Podróżnych zaproszono także do udziału w terenowych działaniach związanych z odpowiedzialną turystyką, których celem było nauczenie się recyklingu i przekształcania śmieci w skarb. Zajęcia zorganizowano na molo Bali Hai w Pattaya, Chon Buri oraz na Walking Street w Chiang Mai i Phuket.
Kampania zakończyła się w Phuket współpracą między TAT, Departamentem Zasobów Morskich i Przybrzeżnych oraz SCG w celu zbudowania osady larw koralowców przy użyciu technologii druku cementowego 3D z wykorzystaniem materiałów przyjaznych morzu do rekultywacji ekosystemu morskiego. Umieszczenie osady larw koralowców pod powierzchnią morza na Ko Racha Yai zostało przeprowadzone przez wolontariuszy-mistrzów nurkowania Racha i hotel Racha Phuket.
Informacje kontaktowe
Dział Międzynarodowego Public Relations
Urząd Turystyki Tajlandii
Tel: +66 (0) 2250 5500 wew. 4545-48
Faks: + 66 (0) 2250 0246
E-mail: [email chroniony]
Strona internetowa: www.tatnews.org
