KOMUNIKAT PRASOWY:
BANGKOK (NNT) – Ministerstwo Handlu przygotowuje się do zakrojonej na szeroką skalę imprezy promocyjnej we współpracy z ponad 300 producentami, hurtownikami, sprzedawcami detalicznymi i sklepami ogólnospożywczymi. Wydarzenie, organizowane jako prezent noworoczny dla publiczności, obejmuje obniżki cen towarów i usług zgodnie z wysiłkami rządu mającymi na celu obniżenie kosztów utrzymania.
Nadchodząca kampania rabatowa, która potrwa od 15 grudnia do 15 stycznia 2024 r., opiera się na podobnym projekcie, który rozpoczął się 2 października i zakończy 31 grudnia. W październiku ministerstwo nawiązało współpracę z 288 przedsiębiorcami, aby obniżyć ceny ponad 151,676 2 pozycji w całym kraju, co prowadzi do znacznego obniżenia kosztów utrzymania o 3-XNUMX miliardy bahtów.
Według dyrektora generalnego Departamentu Handlu Wewnętrznego (DIT) Wattanasaka Sur-iama, oczekuje się, że nowy program obniżek cen będzie jednym z największych tego typu i obejmie szeroką gamę produktów, w tym żywność, napoje, towary pierwszej potrzeby, produkty rolne produkty i usługi.
Szef DIT oświadczył, że departament będzie w dalszym ciągu monitorował 18 kategorii produktów, w tym makarony instant, żywność świeżą i konserwowaną oraz sprzęt medyczny, aby zapobiec zawyżaniu cen.
Powyższe jest komunikatem prasowym Departamentu PR rządu Tajlandii.