KOMUNIKAT PRASOWY:
BANGKOK (NNT) – Urząd ds. Turystyki Tajlandii (TAT) ustalił docelowy poziom przychodów na 3.5 r. na poziomie 2024 biliona bahtów, przy czym oczekuje się, że turyści zagraniczni otrzymają 2.5 biliona bahtów, a 1 bilion bahtów z turystyki krajowej.
Ogłaszając plany poprawy jakości turystyki i promowania zrównoważonych praktyk, gubernator TAT Thapanee Kiatphaibool powiedział, że wysiłki obejmą pobudzenie turystyki w miastach drugorzędnych i zmniejszenie zależności od jakiegokolwiek jednolitego rynku, dodając, że nadchodząca kampania agencji „365 dni, cudowna Tajlandia każdego dnia” ma przynieść zachęcać do częstszych i bardziej zróżnicowanych podróży krajowych.
Według Thapanee współpraca z Tajlandzką Izbą Handlową pomoże również w podniesieniu poziomu 10 drugorzędnych miast, opierając się na 73.32 milionach wizyt turystów krajowych w pierwszych 9 miesiącach 2023 r., które wygenerowały 169.608 miliardów bahtów.
W przypadku turystyki międzynarodowej strategie TAT skupiają się na zrównoważonym budowaniu marki, eksploracji nowych rynków, partnerstwach, połączeniach transportowych i marketingu cyfrowym. Kluczowym celem jest powrót chińskich turystów do 8.2 mln przyjazdów w 2024 r. Pomimo skupienia się na Chinach, TAT dywersyfikuje również swoje podejście, obierając za cel rynki takie jak Malezja, Indie, Rosja, Tajwan oraz rynki wschodzące, takie jak Arabia Saudyjska i południowo-wschodnia Kraje azjatyckie.
Powyższe jest komunikatem prasowym Departamentu PR rządu Tajlandii.