KOMUNIKAT PRASOWY:
Puangpet Chunlaiad, minister przy Kancelarii Premiera, przewodniczył spotkaniu z agencjami partnerskimi sieci, którego celem było zintegrowanie prac sektora publicznego i prywatnego w turystyce.
Podczas spotkania zgłoszono różne kwestie związane z turystyką, w tym problemy związane z nękaniem przez taksówkarzy turystów i nagabywaniem ich do zakupu towarów i usług w powiązanych sklepach. Kolejnymi tematami poruszanymi podczas spotkania były sprawiedliwe pobieranie opłat dla obu stron, ruch pieszy i drogowy oraz różne wymiary bezpieczeństwa turystycznego.
Na spotkaniu zaproponowano wstępne środki w celu ogólnego rozwiązania tych problemów. Jeśli chodzi o ruch, administracja będzie wykorzystywać technologie, takie jak kamery AI, do wykrywania wykroczeń drogowych, reorganizacji chodników i regulowania parkowania w transporcie publicznym.
Zostaną wydane symbole ostrzegające turystów i usługobiorców, w tym naklejki na trójkołowe riksze tuk-tuk i taksówki ostrzegające turystów o oszukańczym namawianiu do zakupu towarów i usług, wskazujące, że pojazdy z naklejkami są zarejestrowane, podobnie jak sklepy.
Kontynuowana będzie integracja wysiłków odpowiednich agencji w celu ostrzegania, karania i karania sprawców przestępstw wobec turystów. Środki społeczne obejmują kampanie zachęcające do udziału społeczeństwa w monitorowaniu i chwaleniu tych, którzy wnoszą pozytywny wkład do społeczeństwa, jednocześnie ostrzegając złoczyńców.
Turyści otrzymają przydatne informacje po przybyciu do Tajlandii, takie jak ważne numery kontaktowe w sytuacjach awaryjnych oraz przewodniki zawierające listę przyjaznych, ocenionych gwiazdkami i godnych zaufania sklepów i usług certyfikowanych przez powiązane agencje turystyczne.
Powyższe jest komunikatem prasowym Departamentu PR rządu Tajlandii.