KOMUNIKAT PRASOWY:
Gabinet zatwierdził budżet w wysokości 433 milionów bahtów dla Ministerstwa Turystyki i Sportu na poprawę turystyki w wolniejszych miesiącach poprzez kampanie i wydarzenia cyfrowe. Oczekuje się, że inicjatywa prowadzona przez Urząd Turystyki Tajlandii (TAT) zwiększy w tym roku przychody z turystyki krajowej o 20% do 1.2 biliona bahtów, zmniejszając zależność Tajlandii od turystów międzynarodowych.
Minister turystyki Sermsak Pongpanit nakreślił dwa główne programy w ramach kampanii „Urok Tajlandii”, których celem jest stymulowanie podróży po pięciu regionach kraju i zachęcanie turystów krajowych i zagranicznych do rozważenia dłuższych pobytów.
Pierwsze przedsięwzięcie, projekt o wartości 280 milionów bahtów, obejmuje współpracę z internetowymi biurami podróży, takimi jak Agoda i TripAdvisor, w celu oferowania pakietów turystycznych w sierpniu i wrześniu. Oczekuje się, że wygeneruje transakcje o wartości 2.8 miliarda bahtów i przyciągnie 185,000 XNUMX gości.
Drugi program skupi się na lokalnych festiwalach i wydarzeniach we wrześniu, promując wydatki w dużych i wschodzących miastach. Oczekuje się, że wydarzenia takie jak Festiwal Sztuki i Muzyki w Chiang Mai oraz Międzynarodowy Festiwal Muzyczny Chon Buri wygenerują około 750 milionów bahtów.
TAT planuje na rok 2025 wzrost przychodów o 7.5%, koncentrując się na turystyce krajowej, aby złagodzić ryzyko wynikające z globalnej niepewności. Pomimo konserwatywnego celu wynoszącego 205 milionów podróży krajowych, w porównaniu z 220 milionami, TAT pozostaje optymistą co do osiągnięcia wyższych liczb i przychodów dzięki strategicznym promocjom i partnerstwom.
Powyższe jest komunikatem prasowym Departamentu PR rządu Tajlandii.