7-Eleven uruchamia bezpośrednie płatności kodem QR za pośrednictwem aplikacji bankowych w ograniczonej liczbie lokalizacji w Tajlandii jako test

Krajowy —

27 września 2024 r. tajskie media ogólnokrajowe poinformowały, że 7-Eleven wprowadziło nową usługę umożliwiającą klientom dokonywanie płatności za pomocą kodu QR bezpośrednio z aplikacji bankowych, bez konieczności spełniania minimalnej kwoty wydatków.

Usługa ta jest obecnie testowana w 232 oddziałach w całym kraju i obsługuje płatności z siedmiu największych banków: Kasikorn Bank, Siam Commercial Bank, Krungsri Bank, Bangkok Bank, Government Savings Bank, UOB i Mizuho Bank.

Klienci mogą teraz płacić bezpośrednio ze swoich kont bankowych, bez konieczności korzystania z aplikacji innej firmy.

Wcześniej podstawową metodą płatności w sklepie 7-Eleven był portfel TrueMoney Wallet, wymagający od użytkowników doładowania konta kwotą co najmniej 100 bahtów z karty kredytowej, konta bankowego lub aplikacji bankowej.
Ta nowa opcja płatności eliminuje potrzebę korzystania z pośrednika, oferując konsumentom wygodniejszy sposób płacenia bezpośrednio za pośrednictwem aplikacji bankowych.

Nie wiadomo jeszcze, czy w przyszłości 7-Eleven rozszerzy tę usługę na większą liczbę placówek lub czy będzie obsługiwać więcej banków.

Ten artykuł pierwotnie ukazał się na naszej siostrzanej stronie The Pattaya News.

Zapisz się!
Kittisaka Phalaharna
Kittisak ma pasję do wycieczek, niezależnie od tego, jak trudne będzie to podróżowanie, będzie podróżować w stylu pełnym przygód. Jeśli chodzi o jego zainteresowania fantastyką, częścią jego duszy są gatunki detektywistyczne w powieściach i książkach o tematyce sportowej. Pracuje dla Pattaya News jako najnowszy pisarz.