KOMUNIKAT PRASOWY:
Minister Turystyki i Sportu (MOTS) wraz z kadrą kierowniczą wyższego szczebla zorganizował spotkanie, aby omówić strategie pozycjonowania Tajlandii jako destynacji światowej klasy. W spotkaniu wzięło udział 29 międzynarodowych i 45 krajowych biur Tourism Authority of Thailand (TAT), skupiając się na stymulowaniu wzrostu turystyki.
Minister turystyki i sportu Sorawong Thienthong podkreśliła politykę IGNITE THAILAND TOURISM, aby napędzać wzrost gospodarczy, promować zaangażowanie sektora prywatnego i zapewnić zaufanie do inwestycji turystycznych. Ministerstwo wspiera inwestycje w atrakcje stworzone przez człowieka i ma na celu sprowadzenie globalnych wydarzeń do Tajlandii, ustanawiając kraj jako centrum rozrywki.
Inicjatywa ONE MAP TOURISM zachęci turystów do eksplorowania wszystkich prowincji, starając się sprostać oczekiwaniom różnych segmentów, utrzymując jednocześnie standardy cenowe odpowiadające jakości towarów i usług. Ministerstwo koncentruje się również na turystyce sportowej i współpracuje z partnerami z sektora prywatnego i liniami lotniczymi w celu przywrócenia przepustowości lotów, rozszerzając trasy do miast drugorzędnych.
Gubernator TAT, Thapanee Kiatphaibool, oświadczył, że TAT przyspiesza działania mające na celu promowanie Tajlandii jako destynacji światowej klasy, stymulując zarówno rynki krajowe, jak i międzynarodowe. Na rynku krajowym TAT będzie promować podróże w pięciu regionach, wykorzystując lokalne mocne strony poprzez miękką siłę Tajlandii. Ta inicjatywa wygeneruje całoroczną wartość ekonomiczną i zapewni zrównoważoną turystykę.
Powyższe jest komunikatem prasowym Departamentu PR rządu Tajlandii.