TAT wspiera najnowszą grę „Home Sweet Home”, aby promować głęboką kulturę Tajlandii

KOMUNIKAT PRASOWY:

Podkreślanie tajskich miejsc docelowych, wierzeń, przesądów, folkloru i przedmiotów w ramach opowiadania serii, aby zabrać graczy w podróż w celu odkrycia kulturowych przesądów i kultury folklorystycznej Tajlandii.

Bangkok, 8 sierpnia 2023 – Urząd Turystyki Tajlandii (TAT) współpracuje z Yggdrazil Group, twórcą serii gier Home Sweet Home, oraz Ogilvy (Tajlandia) przy uruchomieniu zupełnie nowej gry bitewnej online Home Sweet Home: Online, której celem jest stymulujące podróże do Tajlandii wśród Gen Z, Gen Alpha i Native Digitals na całym świecie.

– powiedział Nithee Seeprae, zastępca gubernatora TAT ds. badań i rozwoju cyfrowego „Dostrzegamy atrakcyjność serii gier przygodowych Home Sweet Home wśród światowych ludzi obeznanych z technologią, graczy i przesądów w opowiadaniu historii, które wykorzystuje tajską mitologię, wierzenia i głęboką kulturę. Wspierając premierę najnowszej edycji, chcemy zainspirować graczy do przekształcenia ich doświadczeń w grze w rzeczywistą kulturową i duchową podróż do Tajlandii”.

Seria gier Home Sweet Home to przygodowe horrory, w których fabuła koncentruje się wokół tajskich wierzeń i tajemnic, folkloru i przedmiotów, takich jak talizmany, które zabierają graczy w ekscytującą podróż do głębokich przesądów i kultury folklorystycznej Tajlandii, gdy przechodzą przez gra. Gracze muszą walczyć i unikać duchów i złych duchów oraz rozwiązywać zagadki.

Gra zawiera również prawdziwe lokalizacje w Tajlandii, w tym Park Historyczny Phimai w Nakhon Ratchasima, Khum Khun Phaen (próbka starożytnego domu w stylu tajskim) w Suphan Buri i Hala Bala Wildlife Sanctuary w Yala. doświadczenie w grze.

Projekt Home Sweet Home: Online jest zgodny z trwającą strategią TAT mającą na celu wykorzystanie technologii i innowacji w transformacji turystyki tajskiej w turystykę inteligentną.

Niedawna ankieta przeprowadzona wśród graczy na temat zadania „Polowanie na niesamowite kultury” w darmowym odcinku Home Sweet Home: Online wykazała, że ​​spośród atrakcji turystycznych Tajlandii największe zainteresowanie wzbudziły parki narodowe, podczas gdy tajskie jedzenie uliczne uznawana przez jedną trzecią uczestników oraz festiwale tajskie, w szczególności Songkran. To podkreśla ciągłą promocję fundacji królestwa miękkiej siły.

TAT spodziewa się, że co najmniej 500,000 900,000 osób będzie zainteresowanych udziałem w grze, a podnoszeniem świadomości na temat tajskiej turystyki co najmniej XNUMX XNUMX osób.

Więcej o grze w linku poniżej:

https://www.homesweethomegame.com/

Zapisz się!
Goongnang Suksawat
Goong Nang jest tłumaczem wiadomości, który przez wiele lat pracował zawodowo dla wielu organizacji informacyjnych w Tajlandii, a z The Pattaya News od ponad czterech lat. Specjalizuje się przede wszystkim w wiadomościach lokalnych z Phuket, Pattaya, a także w wiadomościach krajowych, ze szczególnym uwzględnieniem tłumaczeń z języka tajskiego na angielski i pracy jako pośrednik między reporterami a pisarzami anglojęzycznymi. Pochodzi z Nakhon Si Thammarat, ale mieszka w Phuket i Krabi, z wyjątkiem dojazdów do pracy między nimi.