KOMUNIKAT PRASOWY:
Podkreślanie tajskich miejsc docelowych, wierzeń, przesądów, folkloru i przedmiotów w ramach opowiadania serii, aby zabrać graczy w podróż w celu odkrycia kulturowych przesądów i kultury folklorystycznej Tajlandii.
Bangkok, 8 sierpnia 2023 – Urząd Turystyki Tajlandii (TAT) współpracuje z Yggdrazil Group, twórcą serii gier Home Sweet Home, oraz Ogilvy (Tajlandia) przy uruchomieniu zupełnie nowej gry bitewnej online Home Sweet Home: Online, której celem jest stymulujące podróże do Tajlandii wśród Gen Z, Gen Alpha i Native Digitals na całym świecie.
– powiedział Nithee Seeprae, zastępca gubernatora TAT ds. badań i rozwoju cyfrowego „Dostrzegamy atrakcyjność serii gier przygodowych Home Sweet Home wśród światowych ludzi obeznanych z technologią, graczy i przesądów w opowiadaniu historii, które wykorzystuje tajską mitologię, wierzenia i głęboką kulturę. Wspierając premierę najnowszej edycji, chcemy zainspirować graczy do przekształcenia ich doświadczeń w grze w rzeczywistą kulturową i duchową podróż do Tajlandii”.
Seria gier Home Sweet Home to przygodowe horrory, w których fabuła koncentruje się wokół tajskich wierzeń i tajemnic, folkloru i przedmiotów, takich jak talizmany, które zabierają graczy w ekscytującą podróż do głębokich przesądów i kultury folklorystycznej Tajlandii, gdy przechodzą przez gra. Gracze muszą walczyć i unikać duchów i złych duchów oraz rozwiązywać zagadki.
Gra zawiera również prawdziwe lokalizacje w Tajlandii, w tym Park Historyczny Phimai w Nakhon Ratchasima, Khum Khun Phaen (próbka starożytnego domu w stylu tajskim) w Suphan Buri i Hala Bala Wildlife Sanctuary w Yala. doświadczenie w grze.
Projekt Home Sweet Home: Online jest zgodny z trwającą strategią TAT mającą na celu wykorzystanie technologii i innowacji w transformacji turystyki tajskiej w turystykę inteligentną.
Niedawna ankieta przeprowadzona wśród graczy na temat zadania „Polowanie na niesamowite kultury” w darmowym odcinku Home Sweet Home: Online wykazała, że spośród atrakcji turystycznych Tajlandii największe zainteresowanie wzbudziły parki narodowe, podczas gdy tajskie jedzenie uliczne uznawana przez jedną trzecią uczestników oraz festiwale tajskie, w szczególności Songkran. To podkreśla ciągłą promocję fundacji królestwa miękkiej siły.
TAT spodziewa się, że co najmniej 500,000 900,000 osób będzie zainteresowanych udziałem w grze, a podnoszeniem świadomości na temat tajskiej turystyki co najmniej XNUMX XNUMX osób.
Więcej o grze w linku poniżej:
https://www.homesweethomegame.com/
