Kampania „Otwórz Tajlandię Bezpiecznie” zdobywa nagrodę

KOMUNIKAT PRASOWY:

Dyrektor marki Khiri Travel, Marsha Niemeijer, odebrała na scenie nagrodę Changemaker na konferencji Web in Travel (WiT) w Singapurze, 3 października.

Kampania komunikacyjna #OpenThailandSafely prowadzona przez Khiri Travel i partnerów zdobyła nagrodę WiT Travel Changemakers Award 2023 w kategorii Zaangażowanie społeczności lokalnej.

Kampanię rozpoczęto w marcu 2021 r., aby bezpiecznie ponownie otworzyć Tajlandię dla gości po tym, jak jej gospodarka turystyczna została zdziesiątkowana przez faktyczne wstrzymanie podróży międzynarodowych z powodu Covid-19.

OpenThailandSafely uruchomiono na początku 2021 r., gdy wprowadzanie szczepionek nabierało tempa i ponownie otwierały się gospodarki turystyczne, takie jak Malediwy i Grecja. Główną ideą było umożliwienie zaszczepionym turystom powrotu do Tajlandii bez poddawania ich kwarantannie. 

Kampania, stworzona przez Khiri Travel w Tajlandii i wspierana przez 60 firm i organizacji z branży turystycznej, takich jak Minor Group, Asian Trails, Capella Hotels i SKAL International, otrzymała 12,323 XNUMX sygnatariuszy wspierających online. Petycja została wysłana do premiera Tajlandii, ministra turystyki i gubernatora Urzędu ds. Turystyki Tajlandii przez partnera kampanii Williama Heinecke, dyrektora generalnego i założyciela Minor Hotels.

#OpenThailandSafely wygenerowało ogromną liczbę nagłówków i wiadomości w mediach i mediach społecznościowych w Tajlandii i na całym świecie.

Rząd Tajlandii ogłosił ponowne otwarcie Phuket od 1 lipca 2021 r., a pozostałych regionów Tajlandii od 1 października 2021 r.

„Niekoniecznie twierdzimy, że Open Thai Safely miało bezpośredni wpływ” – powiedział Willem Niemeijer, dyrektor generalny Khiri Travel. „Wierzymy jednak, że nasz głos był odważny i niezbędny. Przemawiał w imieniu setek tysięcy pracowników, którzy byli zbyt nieśmiali lub przestraszeni, aby zabrać głos. Open Thai Safely wypowiadał się w imieniu branży i jej pracowników, którzy ponieśli straty uboczne”.

W momencie rozpoczęcia kampanii turystyka przyjazdowa do Tajlandii Turystyka przyjazdowa za cały rok 2020 spadła do 6.7 mln odwiedzających, w porównaniu z 39.7 mln w 2019 r. Szacuje się, że od dwóch do czterech milionów Tajów zostało bezrobotnych w sektorze turystycznym.

Oprócz bezpośrednich skutków ekonomicznych, takich jak zadłużenie osobiste, negatywne skutki wpłynęły na edukację, samopoczucie psychiczne i relacje rodzinne. Co więcej, organizacje charytatywne i fundacje, takie jak obozy dla słoni, ośrodki rehabilitacji dzikich zwierząt i organizacje wspierające osoby ze specjalnymi potrzebami, popadły w poważne trudności lub zostały zamknięte z powodu załamania się gospodarki turystycznej.

William Heinecke, prezes Minor International i kluczowy zwolennik kampanii ponownego otwarcia, powiedział: „Otwarta Tajlandia Bezpiecznie zjednoczyła sektor turystyczny. Opowiadała się za ponownym otwarciem granic, aby pomóc milionom Tajów. Przygotował kraj na pomyślne ożywienie, którego obecnie doświadcza”.

Luzi Matzig, prezes i założycielka Asian Trails, dodała: „Kampania Otwórz Tajlandię Bezpiecznie była odważna i odpowiedzialna. Stanowiło uzasadnienie dla proporcjonalnej i świadomej reakcji na bezprecedensowe wyzwanie”. 

Dyrektor marki Khiri Travel, Marsha Niemeijer, odebrała nagrodę Changemaker na scenie 3 października podczas konferencji Web in Travel (WiT) w Singapurze. 

Informacje o nagrodach i panelu sędziowskim znajdują się w Internecie tutaj. Dostępna jest zarchiwizowana wersja strony internetowej kampanii Otwórz Tajlandię Bezpiecznie tutaj.

Dziś hashtag #OpenThailandSafely w mediach społecznościowych nadal wskazuje poziom zainteresowania, debaty i zasięgu medialnego, jakie wywołała kampania w 2021 roku.

Długoletnim partnerem PR i komunikacją Khiri Travel w kampanii Otwórz Tajlandię Bezpiecznie była firma ScottAsia Communications.

Poprzedni to komunikat prasowy opublikowany za pełną zgodą i autoryzacją organizacji wymienionych w materiałach PR i mediach TPN. Oświadczenia, przemyślenia i opinie organizacji biorącej udział w komunikacie prasowym są całkowicie ich własnymi i niekoniecznie muszą odzwierciedlać wypowiedzi mediów TPN i jej pracowników.

Zapisz się!
Goongnang Suksawat
Goong Nang jest tłumaczem wiadomości, który przez wiele lat pracował zawodowo dla wielu organizacji informacyjnych w Tajlandii, a z The Pattaya News od ponad czterech lat. Specjalizuje się przede wszystkim w wiadomościach lokalnych z Phuket, Pattaya, a także w wiadomościach krajowych, ze szczególnym uwzględnieniem tłumaczeń z języka tajskiego na angielski i pracy jako pośrednik między reporterami a pisarzami anglojęzycznymi. Pochodzi z Nakhon Si Thammarat, ale mieszka w Phuket i Krabi, z wyjątkiem dojazdów do pracy między nimi.