Nowy sklep koncepcyjny Good Goods w centrum Phuket Floresta emanuje atmosferą Morza Andamańskiego

KOMUNIKAT PRASOWY:

Good Goods, tajskie produkty oparte na lokalnej mądrości, o współczesnym stylu i doskonałej jakości, zostały stworzone, aby chronić dziedzictwo kulturowe i wspierać tajską społeczność. Dochody ze sprzedaży produktów zostaną ponownie zainwestowane w długoterminowy rozwój społeczności pod zarządem zarejestrowanej w 2018 roku spółki „Central Tham Social Enterprise Company Limited”.

Wytyczne operacyjne Good Goods są zgodne ze strategicznym rdzeniem firmy „Central Tham”, Razem lepiej, która sprzyja równości szans, zmniejszaniu nierówności, przy jednoczesnym wspieraniu lokalnego wzrostu gospodarczego, tworzenia miejsc pracy i generowania trwałych dochodów. Projekt priorytetowo traktuje dzielenie się wiedzą i umiejętnościami, a także wsparcie kanałów sprzedaży i komunikacji marketingowej, a wszystko to przy jednoczesnym zaangażowaniu się w ochronę środowiska.

To zobowiązanie zachęca do tworzenia bardziej ekologicznej planety i promuje zrównoważoną turystykę we wszystkich sektorach. Pierwszy dobry towar oddział zadebiutował w 2019 roku jako concept store w ŚWIECIE CENTRALNYM. Jest bardzo popularny wśród Tajów i turystów zagranicznych. Drugi oddział to sklep flagowy otwarty w 2022 roku na targu Jing Jai w Chiang Mai, a trzeci oddział został niedawno otwarty 1 marca 2024 roku w centrum handlowym Central Phuket Floresta, piętro G, strefa Hug Thai. 

Pichai Chirathivat, Dyrektor wykonawczy Grupy Centralnej stwierdził: „Zdolność dobrych towarów do przeniesienia się do trzeciej lokalizacji przypisuje się naszemu zaangażowaniu w wspieranie społeczności i społeczeństwa, dzięki czemu produkty oparte na wiedzy lokalnej stają się pożądaną marką krajową. Dostrzegamy potencjał towarów pochodzących ze społeczności, które można przekształcić w nowoczesne przedmioty, dopasowując się do aktualnych stylów, zachowując jednocześnie wykwintność i indywidualność mieszkańców. Ponadto chcemy integrować tajskie wartości, podnosić poziom życia społeczności i rozwijać kariery. Naszymi aspiracjami jest to, aby społeczności dobrze żyły, rolnicy mieli godziwe dochody, a wiejskie rzemiosło było rozpoznawane i doceniane za swoją wyjątkowość. „Każdy powinien prowadzić satysfakcjonujące życie, zarówno dzięki misji, jaką ma, jak i dzięki własnym pragnieniom”.

Jeśli chodzi o Dobre towary Jego wyjątkowość, tajskość i nowoczesny design sprawiają, że jest tak atrakcyjny. Gdziekolwiek otwiera się „Dobre Towary”, pokazuje wyjątkowość tej prowincji w dekoracjach, takich jak nowe Sklep koncepcyjny Good Good's w Phuket zlokalizowany w strefie Hug Thai, piętro G centrum handlowego Central Phuket Floresta. Sklep podzielony jest na dwie części: sklep główny i kiosk, w którym znajdują się m.in o łącznej powierzchni ponad 370 metrów kwadratowych, zaprojektowane i udekorowane zgodnie z tematem „Perła Andamanów.” Część kiosku zaprojektowano tak, aby przypominała wyspę otoczoną wodą morską, podobnie jak krajobraz Phuket.

Dekoracją głównego sklepu jest sufit o zakrzywionych kształtach przypominających fale, a ponieważ jest wykonany z materiałów w różnych kolorach, jego podłoga sprawia wrażenie plaży z białym piaskiem z gradientem przedstawiającym zderzające się i łączące się fale. W kawiarni mieszczącej się w głównym sklepie do dekoracji ścian użyto pustaków z przezroczystego szkła. Kiedy światło słoneczne pada na te bloki, tworzy iluzję światła słonecznego odbijającego się od morza, harmonijnie i współcześnie pokazując tożsamość i aurę Phuket. Produkty dostępne w sklepie można podzielić na 4 podstawowe kategorie: moda, rękodzieło, produkty spa i perfumy oraz żywność przetworzona i kawiarnia.

Wyróżnione produkty w sklepie koncepcyjnym Good Good w Phuket to:

  1. Kolekcja batikowa obejmuje gotową odzież i torby wykonane przez przedsiębiorstwo społeczne Saloma w dystrykcie Sun-ngai Kolok w prowincji Narathiwat. Przyciągające wzrok wzory i kolory batiku powstają w wyniku ręcznego szkicowania przy świecach, co jest cenioną i charakterystyczną rdzenną lokalną mądrością.
  2. Kolekcja koralowców prezentuje piękne odcienie i wzory prawdziwego koralu na gotowych przedmiotach, odpowiednich dla zrelaksowanej atmosfery.
  3. Torebki tkane Toei Panan (Pandanus). są produkowane przez przedsiębiorstwo społeczne Toei Panan w Ban Du Hun w prowincji Trang. Z rodzimej rośliny z południowej Tajlandii. torby występują w różnych formach. Torby z motywami ryb to charakterystyczny projekt zaprojektowany specjalnie dla Good Goods w Phuket.
  4. Good Goods x ISSUE Kolekcja współpracy specjalnej jest współprojektowany przez Roj-Bhubawita Kritpholnarę, legendarnego projektanta, który założył ISSUE, wiodącą tajską markę modową. Kolekcja obejmuje ubrania, torby i akcesoria inspirowane wzorem tkaniny „Rajakanya Crown Flower (Dok Rak)”, królewskim wzorem tkaniny podarowanym przez Jej Królewską Wysokość Księżniczkę Sirivannavari Nariratana Rajakanya oraz logo słonia Good Goods.
  5. Worki na sieci rybackie są wykonane ręcznie z morskich sieci rybackich, sieci pułapek rybackich i lin przez mieszkańców Chiang Mai. Torby są mocne, rozciągliwe i kolorowe.
  6. Strefa kawiarni serwuje popularne pozycje menu, takie jak „Cha Thai” i „Cha Thai Lody”, które są wykonane z mocnego smaku herbaty cejlońskiej, oraz „Mak Prao” napój sporządzony na bazie chroniącej lasy kawy z Chiang Rai, Bhu Chee Deun, zmieszanej ze świeżo wyciśniętą, pachnącą, słodką wodą kokosową.

Dodatkowo w sklepie prowadzone są zajęcia, takie jak ozdabianie spersonalizowanych torebek literami stworzonymi przez specjalnych artystów z Fundacji Autistic Thai, przygotowywanie i degustowanie tajskiej herbaty oraz tworzenie latte art.

Promocje z okazji otwarcia nowego sklepu: Promocje obowiązują od dzisiaj do 31 marca 2024 r. w sklepie z dobrymi towarami, centrum handlowym Central Phuket Floresta, piętro G, strefa Hug Thai.

  1. Otrzymaj bezpłatną* torbę na zakupy Good Goods, wydając co najmniej 1,000 bahtów.
  2. Otrzymaj bezpłatną* tkaną torbę (rozmiar L) w dowód uznania dla osób niepełnosprawnych oraz 22 uncje Cha Thai, jeśli wydasz co najmniej 3,500 bahtów.

Poprzedni to komunikat prasowy opublikowany za pełną zgodą i autoryzacją organizacji wymienionych w materiałach PR i mediach TPN. Oświadczenia, przemyślenia i opinie organizacji biorącej udział w komunikacie prasowym są całkowicie ich własnymi i niekoniecznie muszą odzwierciedlać wypowiedzi mediów TPN i jej pracowników.

Zapisz się!
Goongnang Suksawat
Goong Nang jest tłumaczem wiadomości, który przez wiele lat pracował zawodowo dla wielu organizacji informacyjnych w Tajlandii, a z The Pattaya News od ponad czterech lat. Specjalizuje się przede wszystkim w wiadomościach lokalnych z Phuket, Pattaya, a także w wiadomościach krajowych, ze szczególnym uwzględnieniem tłumaczeń z języka tajskiego na angielski i pracy jako pośrednik między reporterami a pisarzami anglojęzycznymi. Pochodzi z Nakhon Si Thammarat, ale mieszka w Phuket i Krabi, z wyjątkiem dojazdów do pracy między nimi.