Kolejny incydent z taksówką stał się popularny na Phuket, ponieważ wydaje się, że rośnie napięcie między taksówkami internetowymi a zwykłymi taksówkami

Kamala –

Prawa jazdy dwóch taksówkarzy zostały zawieszone po tym, co urzędnicy nazywają w Kamali „sporem” między tradycyjną taksówką „w kolejce” a taksówkarzem po zgłoszenie online.

Główny komendant policji prowincji Phuket, generał Sermpan Sirikong, powiedział Phuket Express: „Ta historia stała się popularna w mediach społecznościowych na początku tego tygodnia. Grupa lokalnych taksówkarzy kłóciła się i kłóciła z kobietą, która pracowała przez aplikację.”

„Obaj kierowcy zostali później wezwani na spotkanie z funkcjonariuszami i policją Urzędu Transportu Lądowego w Phuket. Jedna taksówkarz, pani Naruemon, została ukarana grzywną w wysokości 2,000 bahtów za korzystanie z nielicencjonowanej aplikacji. Aplikacja, z której korzystała, może być obsługiwana tylko w niektórych obszarach Phuket, ale nie w Kamali, a nie w tym konkretnym miejscu”. Szef policji wyjaśnił.

„Jej prawo jazdy zostało zawieszone na 30 dni. Jeśli chodzi o miejscowego taksówkarza, pana Wilarta, jego prawo jazdy również zostało zawieszone na 30 dni. Pan Wilart zgodził się zapłacić 5,000 bahtów za uszkodzenie samochodu pani Naruemon, do którego się przyznał. – stwierdził szef.

Incydent miał miejsce w popularnym klubie nocnym w Kamali, zauważa The Phuket Express, i podobno miał miejsce po tym, jak klient uznał, że taksówkarze pracujący w kolejce na miejscu są zbyt drodzy, podobno 400 bahtów. Klient zadzwonił do kierowcy Grab, który odpowiedział na wezwanie.

Jednak wkrótce po odebraniu klienta i podczas zawracania, pan Wilart i kilku przyjaciół, którym nie postawiono zarzutów, zablokowali pani Naruemon możliwość opuszczenia sali z klientem i zaatakowali jej pojazd, powodując wgniecenia i zadrapania. Pan Wilart oskarżył panią Naruemon o kradzież klientów i łamanie zasad obowiązujących w okolicy.

Jednak według policji w Phuket miejsce i obszar są wyraźnie oznaczone jako nieobjęte licencją dla kierowców aplikacji, takich jak Bolt lub Grab, ze względu na to, co twierdzą, że są to względy bezpieczeństwa. Ten „powód” został jednak ostro skrytykowany w mediach społecznościowych, a wielu internautów twierdzi, że chodzi o kontrakty, indywidualne umowy i pieniądze, a nie o bezpieczeństwo klienta.

Media społecznościowe gorąco dyskutowały na ten temat, ponieważ te incydenty taksówkowe nadal mają miejsce w Phuket, z innym niedawnym problemem, który miał miejsce na lotnisku nie tak dawno, jak widać, klikając tutaj.

-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=

Nie zapomnij zapisać się do naszego newslettera i otrzymuj wszystkie nasze wiadomości dostarczane do Ciebie w jednym e-mailu bez spamu. Kliknij tutaj! LUB wpisz poniżej swój e-mail!

Pomóż wesprzeć Phuket Express w 2022 roku!

Goong jest tłumaczem wiadomości, który przez wiele lat pracował zawodowo dla wielu agencji informacyjnych w Tajlandii, a od trzech lat współpracuje z The Pattaya News. Specjalizuje się głównie w lokalnych wiadomościach dotyczących Phuket, Pattaya i Chonburi, z naciskiem na tłumaczenie z języka tajskiego na angielski i pośredniczenie między reporterami a pisarzami anglojęzycznymi. Pochodzi z Nakhon Si Thammarat, ale mieszka w Phuket i Krabi, z wyjątkiem dojazdów między tymi trzema.